Časté dotazy

Je možný nákup bez předchozí registrace ?

Ano, v našem internetovém obchodě je nákup možný bez jakékoli registrece.

Za jak dlouho od objednání bude zboží dodáno?

U každého zboží je uvedena skladová dostupnost, u zboží s popiskou „běžně skladem“ bývá expedováno obratem, u položek „na dotaz“ bývá doba dodání 3-4 pracovní dny. Při každé Vaší objednávce Vám obratem potvrdíme dodací termín (některé zboží které míváme běžně na skladě může být právě vyprodáno apod.)

 Je možné zboží dodat na jinou než fakturační adresu?

Ano, po vložení vybraného zboží do košíku a následném vyplňování údajů o objednavateli máte možnost uvést odlišnou dodací adresu od adresy fakturační.

 Je možné si zboží objednat přímo u vás v obchodě?

Ne, není. Vždy je potřeba objednat předem přes internetový obchod. V kamenné prodejně platí jiné ceny než v internetovém obchodě.

Je možné si zboží objednané přes internet vyzvednou osobně?

Ano, osobní odběr v kamenné prodejně je možný. Po odeslání objednávky vyčkejte na mail s Výzvou k osobnímu odběru a až poté si pro zboží přijďte. Výdej je možný na adrese Komunardů 55, Praha 7 – Holešovice,  viz. /kontakt.php

Co se bude dít když si u vás objednám?

Vyberet si zboží, vložíte do košíku, vyplníte kontaktní údaje a objednávku odešlete. Do několika minut po odeslání - objednání Vám na mailovou adresu uvedenou v objednávce přijde automatické Potvrzení o přijetí vaší objednávky. Do 24 hodin přijde další mail s potvrzením dodacího termínu -pokud je zboží skladem, tak rovnou zpráva o odeslání, pokud skladem není, tak termín předpokládaného dodání.

Co musím udělat pokud nechci platit dopravné?

Koupit  zboží za více než 5.000,-Kč vč.DPH nebo si objednané zboží vyzvednout  formou osobního odběru v kamenné prodejně.

Je možné dodat i zboží které není v nabídce na vašich www stránkách?

V zásadě ano. Zavolejte nebo napište a obratem Vám sdělíme cenu a skladovou dostupnost – sortiment postupně podle zájmu rozšiřujeme…

Mohu zboží objednané přes internet platit platební kartou?

Ano, při osobním odběru je možné platit hotově i platební kartou. Další možností je platba předem zálohovou fakturou nebo dobírkou.

Chci zboží zaplatit předem bankovním převodem, jak mám postupovat?.

Objednáte zboží standardním způsobem a u platby zvolíte platbu zálohovou fakturou (proformafaktura).  Obratem potvrdíme Vaši objednávku, vystavíme a zašleme Vám zálohovou fakturu. V momentě, kdy fakturu zaplatíte a peníze se objeví na našem bankovním účtu, pošleme Vám objednané zboží a plnohodnotný daňový doklad – konečnou fakturu.

Jak zjistím stav své objednávky?

Dotazem na mail eshop@inwer-naradi.cz nebo telefonicky na 283 871 604. Připravte si prosím číslo Vaší objednávky – je uvedeno vpravo nahoře na Potvrzení o přijetí objednávky.

Jaký je rozdíl mezi „modrým“ a „zeleným“ nářadím Bosch?

Zelené nářadí Bosch (nářadí v zelené barvě) je určeno pro hobby – domácí použití, modré nářadí Bosch je určeno pro profesionální – tedy časté používání.

Slyšel jsem že je možné u nářadí Stihl a Bosch prodloužit záruční dobu až na 3 roky?

Ano je to možné, záruku lze bezplatně prodloužit na 3 roky a to pomocí registrace nářadí (podle výrobního čísla) přes internet na stránkách výrobce – podrobný návod pro výrobky STIHL zde: http://www.inwernaradi.cz/registrace-prodlouzene-zaruky-stihl/ a výrobky BOSCH zde: http://www.inwernaradi.cz/registrace-prodlouzene-zaruky-bosch/

U zboží nebyl záruční list.

Pro případnou reklamaci vám jako záruční list slouží daňový doklad – faktura.